Het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Hoite, Haike, Hotse & Hanna - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Hoite, Haike, Hotse & Hanna - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen

Door: Hoite & Haike

Blijf op de hoogte en volg Hoite, Haike, Hotse & Hanna

21 Januari 2013 | Nederland, Zwolle

Lieve allemaal,

Hierbij ons nieuwe blog.

Het aftellen is daadwerkelijk begonnen. Op 31 januari vliegen we een nieuw avontuur tegemoet. Denver it should be, naast de Rocky Mountains.

Van de week hebben we te horen gekregen dat onze container volgende week woensdag (23e) al bij ons huis gedropt gaat worden! Ondanks dat we de sleutel pas op 1 februari krijgen, vond de huiseigenaar het geen probleem dat onze spullen al binnen worden gezet. Gelukkig is onze makelaar zo behulpzaam om ons hierbij te helpen. Dat scheelt weer een hele hoop rompslomp.

Hoite is druk bezig zijn laatste werkzaamheden af te ronden en zijn projecten over te dragen aan collega's. Thuis nog de laatste klusjes doen. Alle kasten uitruimen, koelkast leegeten en straks vooral de biebboeken niet vergeten terug te brengen. Het moet wel gezegd, zo'n verhuizing ruimt lekker op.

Woensdag 30 januari vertrekken we naar Ootmarsum. Trees (Haike's moeder) gaat namelijk de eerste twee weken met ons mee. Erg prettig, omdat we ons natuurlijk eerst nog moeten installeren en daar ter plekke veel moeten regelen. Fijn dat we dan een oma bij ons hebben die ons hierbij kan helpen.

• 21 Januari 2013 - 21:33

Martine:

Wat gaat het snel, spannend hoor!
    Haik, heb je nog ruimte in je tas voor een mooi leesboek van Sante Montefiore?

• 21 Januari 2013 - 21:36

Laura:

Hey buurtjes,

Succes met alle laatste dingen regelen en als jullie iets nodig hebben wat inmiddels opgeruimd is of wat je niet meer in huis hebt, dan kun je het altijd hier proberen.

• 21 Januari 2013 - 22:20

Augusta:

Heel veel succes straks bij het afscheid nemen. We wensen jullie toe dat het nieuwe huis snel als thuis voelt en dat jullie een super mooi jaar tegemoet gaan. Wat fijn ook dat je moeder mee kan voor de eerste weken. We zullen jullie missen hier in de buurt. Groetjes van Augusta en family. En een high five van Sam voor Hotse

• 21 Januari 2013 - 22:37

Muis:

Lieve Haike, Hoite, Hotse en Hannah, heel veel geluk, gezondheid en plezier het aankomend jaar op jullie nieuwe stek! Via deze site zullen we jullie in de gaten houden, leuk!
    Lieve groet, Muis x

• 23 Januari 2013 - 14:12

Mabel:

Spannend, ik zal aan jullie denken de komende dagen. Veel plezier vooral met dit mooie avontuur!

• 27 Januari 2013 - 08:11

Klaas Vos:

Wat een spannend avontuur. Maar je kunt het met vertrouwen tegemoet zien. de tekens daarvan zijn er, zoals bijv. huiseigenaar laat zien. Ik wens jullie goede overtocht, gezondheid, geluk in Denver. Het wordt ongetwijfeld een verrijkende levenservaring. Ook voor de kids.

liefs

Klaas

• 31 Januari 2013 - 13:47

Wilma :

We hebben je gevonden!! En we gaan jullie op de voet volgen.
    Hoop dat jullie een goede reis hebben en de kids geen last van hun oren krijgen!!
    We horen snel.
    Dikke knuffel van de Eemhoevers

• 01 Februari 2013 - 18:04

Muis:

Dag lieve allemaal....zijn jullie goed aangekomen in Denver? Het zal al met al best een lange trip zijn geweest voor met name Hotse en Hannah.
    Geniet van elkaar, jullie prachtige onderkomen en alle nieuwe ontwikkelingen in Denver. Hoite; Veel succes en plezier op je nieuwe werkplek. Jullie zijn dadelijk weer een ervaring rijker. ;
    Fijn dat Trees bij jullie is, het is altijd gezellig met haar in je buurt. Hier in Bathmen alles ok, de hele dag heeft het hier geregend, voor het weer hoef je dus niet in Holland te blijven. Morgen en zondag gaat Max trainen en wedstrijden rijden in zijn Vitavie pak om clubkampioen te worden van de Deventer Ijsclub......Wordt vervolgd.
    Lieve groet, Muis x