Kort berichtje april - Reisverslag uit Arvada, Verenigde Staten van Hoite, Haike, Hotse & Hanna - WaarBenJij.nu Kort berichtje april - Reisverslag uit Arvada, Verenigde Staten van Hoite, Haike, Hotse & Hanna - WaarBenJij.nu

Kort berichtje april

Blijf op de hoogte en volg Hoite, Haike, Hotse & Hanna

15 Mei 2013 | Verenigde Staten, Arvada

Daar zijn we weer. Terug van een bijzondere eerste reis door Amerika. Maar daarover meer in het volgende bericht. De tijd vliegt en voor je het weet houd ik ons weblog maar voor de helft bij. Vandaar nog een kort verhaaltje over de tweede helft van april.

Ook hier gaat ons dagelijkse leven gewoon door, net als in Nederland. Hoite naar z’n werk en de kids naar school. Ook het weer was de maand april nog steeds wisselvallig. Meestal goed, maar zelfs op 1 mei verkeerden we weer in een witte wereld. Als het zonnetje weer scheen ging ik snel met de kids op pad. En aangezien de dierentuin niet snel verveelt, waren we daar weer te vinden. Deze keer een heel andere kant bekeken (blijkt veel groter dan gedacht). Toen ik vroeg wat ze het leukste vonden, zeiden ze: “Het treintje”. Die rijdt daar namelijk ook.

Samen met Hanna en Hotse nog een mooie fietstocht gemaakt langs de kreek die hier loopt. Dat is redelijk goed te fietsen, zonder al te grote heuvels. Je rijdt midden door de woonwijken en golfbanen. Dit zijn wel echt de gegoede buurten. Bijna aan het eind van het fietspad kijk je uit over de tafelberg van Golden (klein dorpje nabij Arvada). Een schitterend uitzicht ook over downtown. We kwamen nog een meertje/plas tegen. Tja en onze kinderen houden nou eenmaal van water, dus daar moesten ze in. Het was erg leuk om daar te zijn. Lekker uitwaaien.

Natuurlijk is Hoite ook nog 9 dagen in Nederland geweest voor de Nederlandse-Amerikaanse uitwisseling. Het was een geslaagde trip met goede presentaties en werkbezoeken. Hij had een druk programma, ook buiten het werk om. Even ons huis in Zwolle bekijken, buren, vrienden en (schoon)ouders langsgaan. En hij heeft nog geshopt bij de Hema. Dat is toch wel een winkel die ik hier mis. T-shirts met stretch kennen ze hier niet voor in het dagelijkse leven, alleen als sport shirts. Sokken zijn hier bijna allemaal 100% synthetisch en hemden voor jonge kinderen heb ik hier nog niet kunnen vinden. Dat was dus een prettige bijkomstigheid.

Op dinsdag 30 april hebben we nog bezoek gehad van Hoite’s Amerikaanse baas, Eric en zijn secretaresse Kathleen. Ze wonen beiden in Washington DC, maar vliegen het hele land door en af en toe zijn ze op het kantoor in Lakewood te vinden. Ze hebben hier meegegeten en het was een hele leuke, interessante avond.

Morgenavond komen Hoite’s ouders en zijn zus, Gonneke. Erg leuk dat ze straks hier zijn. De kinderen kunnen niet wachten. Tot snel voor het volgende bericht.

H,H,H,H

• 15 Mei 2013 - 09:07

Anne-Marie Seigers:

Haile, ze zijn onderweg. Helaas voor mij. Nu kunnen Gonneke en ik niet meer zo makkelijk mailen, ja met vertraging dan.

• 15 Mei 2013 - 09:12

Anne-Marie Seigers:

Sorry, het moet Haike zijn, niet Haile.

• 15 Mei 2013 - 10:01

Maria:

Lieve familie,
    Haike wat kun je mooi beschrijven. Eeen genot om te lezen.
    Hoe was de verjaardag van Hanna?
    En over enkele dage wordt Hotse alweer 4.
    Waar blijft de tijd.
    Fijne dagen en groet allen van mij, een warme groet van Maria.

• 15 Mei 2013 - 10:09

Casper:

Hoi

wat leuk weer eens wat van jullie te lezen. Nathan zit al weer op de basisschool en heeft het erg naar zijn zin. verder gast hier het dagelijks leven ook gewoon door.

• 15 Mei 2013 - 15:17

Vivienne:

Hoi HHHH,
    Wat een mooi verhaal! Erg leuk om te lezen! Zo fijn dat jullie zo genieten! En Hotse en Hanna wat zijn jullie tich een heerlijke schatjes! Heel plezier met de ouders van Hoite en Gonneke, kus uit een druilerig Nederland